Warunki dostaw, rozładunku, reklamacji i zwrotów.

DOSTAWA I ROZŁADUNEK

  1. Dostawy kominów systemowych (nie dotyczy kominów ZAPEL) oraz ich rozładunek jest zazwyczaj darmowy na terenie Polski, choć od tej reguły są wyjątki. Np. spełnienie minimum logistycznego w przypadku kominów stalowych lub kominów Plewa.
  2. Dostawa pustaków wentylacyjnych Konekt - każdorazowo płatne
  3. Dostawa kominów i pustaków wentylacyjnych Zapel - każdorazowo płatne
  4. Większość naszych dostaw realizujemy w przeciągu 2-3 dni roboczych.
  5. Nasi przewoźnicy to głównie DB Schenker, PEKAES, Raben.
  6. Samochody dostawcze wyposażone są w windy. Kierowca z kolei wyposażony jest w wózek paletowy (paleciak). 
  7. Przy rozładunku prosimy o:
    • zapewnienie możliwości wjazdu i wyjazdu kierowcy (samochody są dość duże)
    • przygotowanie twardego miejsca, na które będzie można opuścić paletę oraz wyjechać wózkiem paletowy (wystarczy kilka desek)
  8. Niestety na chwilę obecną nie realizujemy zamówień z dostawą HDS.
  9. Ważna informacja: Jeżeli kupią państwo komin (kominy) oraz akcesoria (pustaki wentylacyjne, daszki, płyty wspornikowe, strażaki itd.) będzie możliwość zrealizowania darmowej dostawy tylko w przypadku, kiedy komin oraz dodatki pochodzą od jednego producenta. Dotyczy: Brata, Schiedel, Wulkan, Hoch, Jawar. Nie dotyczy: Zapel i Konekt. W przypadku wyboru produktów różnych firm - doliczymy do zamówienia koszty transportu.
  10. Kurier bardzo często dzwoni pod podany w zamówieniu numer 30-60 minut przed dostawą.
  11. Zdajemy sobie sprawę, że większość dostaw realizowana jest bezpośrednio na budowy. Brak numeru ulicy nie stanowi zatem problemu (patrz punkt wyżej). Zdarzyło nam się wysłać towar z adresem dostawy, który był tylko współrzędnymi GPS. Kominy dojechały - więc damy radę.
  12. Niestety nie jesteśmy uprawnieni do podawania numerów telefonów kierowców. Możemy się jednak kontaktować z nimi przez centralę. Dodzwonienie się do centrali firmy spedycyjnej jest czasami sprawą trudną. Choć próbować zawsze warto.

REKLAMACJE

  1. Reklamacje się zdarzają - rozpatrujemy wszystkie. Większość uwzględniamy.
  2. Bardzo prosimy o uważne przyjrzenie się przesyłce. Widoczne gołym okiem uszkodzenia palety prosimy zgłaszać kurierowi i przy nim wypełnić formularz szkody (każdy kierowca ma go ze sobą).
  3. Wiemy, że czas to pieniądz. Wiemy też, że kierowcy mają dużo pracy. Mimo tego bardzo prosimy zatrzymać kierowcę do momentu obejrzenia przesyłki.
  4. Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo na: biuro@kominygt.pl

ZWROTY

  1. Do zwrotów każdy ma prawo. Regulują je ustawy i nasz Regulamin.  
  2. Do tej pory mieliśmy jeden zwrot komina. Mamy nadzieję, że ostatni. Statystyki będziemy uzupełniali na bieżąco.