Warunki dostaw, rozładunku, reklamacji i zwrotów.
DOSTAWA I ROZŁADUNEK
- Dostawy kominów systemowych (nie dotyczy kominów ZAPEL) oraz ich rozładunek jest zazwyczaj darmowy na terenie Polski, choć od tej reguły są wyjątki. Np. spełnienie minimum logistycznego w przypadku kominów stalowych lub kominów Plewa.
- Dostawa pustaków wentylacyjnych Konekt - każdorazowo płatne
- Dostawa kominów i pustaków wentylacyjnych Zapel - każdorazowo płatne
- Większość naszych dostaw realizujemy w przeciągu 2-3 dni roboczych.
- Nasi przewoźnicy to głównie DB Schenker, PEKAES, Raben.
- Samochody dostawcze wyposażone są w windy. Kierowca z kolei wyposażony jest w wózek paletowy (paleciak).
- Przy rozładunku prosimy o:
- zapewnienie możliwości wjazdu i wyjazdu kierowcy (samochody są dość duże)
- przygotowanie twardego miejsca, na które będzie można opuścić paletę oraz wyjechać wózkiem paletowy (wystarczy kilka desek)
- Niestety na chwilę obecną nie realizujemy zamówień z dostawą HDS.
- Ważna informacja: Jeżeli kupią państwo komin (kominy) oraz akcesoria (pustaki wentylacyjne, daszki, płyty wspornikowe, strażaki itd.) będzie możliwość zrealizowania darmowej dostawy tylko w przypadku, kiedy komin oraz dodatki pochodzą od jednego producenta. Dotyczy: Brata, Schiedel, Wulkan, Hoch, Jawar. Nie dotyczy: Zapel i Konekt. W przypadku wyboru produktów różnych firm - doliczymy do zamówienia koszty transportu.
- Kurier bardzo często dzwoni pod podany w zamówieniu numer 30-60 minut przed dostawą.
- Zdajemy sobie sprawę, że większość dostaw realizowana jest bezpośrednio na budowy. Brak numeru ulicy nie stanowi zatem problemu (patrz punkt wyżej). Zdarzyło nam się wysłać towar z adresem dostawy, który był tylko współrzędnymi GPS. Kominy dojechały - więc damy radę.
- Niestety nie jesteśmy uprawnieni do podawania numerów telefonów kierowców. Możemy się jednak kontaktować z nimi przez centralę. Dodzwonienie się do centrali firmy spedycyjnej jest czasami sprawą trudną. Choć próbować zawsze warto.
REKLAMACJE
- Reklamacje się zdarzają - rozpatrujemy wszystkie. Większość uwzględniamy.
- Bardzo prosimy o uważne przyjrzenie się przesyłce. Widoczne gołym okiem uszkodzenia palety prosimy zgłaszać kurierowi i przy nim wypełnić formularz szkody (każdy kierowca ma go ze sobą).
- Wiemy, że czas to pieniądz. Wiemy też, że kierowcy mają dużo pracy. Mimo tego bardzo prosimy zatrzymać kierowcę do momentu obejrzenia przesyłki.
- Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo na: biuro@kominygt.pl
ZWROTY
- Do zwrotów każdy ma prawo. Regulują je ustawy i nasz Regulamin.
- Do tej pory mieliśmy jeden zwrot komina. Mamy nadzieję, że ostatni. Statystyki będziemy uzupełniali na bieżąco.